FOTOGRAFIE EN VORMGEVING

Setter is een kledingmerk voor modieuze zestigplussers. Samen met de nieuwe eigenaresse Jessica Mulder, dochter van de oud-eigenaar, heeft Total Creation een nieuw gezicht gegeven aan het merk. De uitdaging was om ‘Setter 2.0’ niet alleen bij bestaande verkooppunten te positioneren, maar ook nieuwe verkooppunten aan te trekken.

Tijdens een brainstormsessie zijn we op zoek gegaan naar de uniciteit van Setter. In deze sessie kwam naar voren dat Setter staat voor kleurrijke, comfortabele kleding met een goede pasvorm, voor de energieke vrouw van zestigplus. Op elk moment van de dag en bij elke gelegenheid.

Op basis van deze bevindingen hebben wij een concept ontwikkeld, met als belofte ‘Setter. Dan weet je dat het goed zit.’ Een pay-off die zowel richting het verkoopkanaal als de consument inzetbaar is.

Jessica heeft in dit concept de hoofdrol, want Jessica ís Setter. In een boekje vertelt ze het verhaal van Setter 2.0 en zien we haar samen met de doelgroep. Maar ook de modellen zijn zestigplus, trots op hun jaren en grijze haren. Met deze gedurfde aanpak overtuigt ze bestaande én potentiële verkooppunten dat Setter een merk is voor energieke en modieuze zestigplussers.

TERUG NAAR OVERZICHT