CONCEPT EN VORMGEVING

De SPAR Spelen. Een mooi samenspel

Bedenk een concept voor een winkelwedstijd, inclusief de naam, logo, visuele identiteit en activatie. Dat was de opdracht die SPAR bij ons neerlegde. Heerlijke uitdaging. Wij aan de slag. Resultaat? De SPAR spelen. Samen met SPAR rolden wij dit op een unieke manier uit.

Hechte samenwerking
Alle mogelijke communicatiemiddelen voor deze actie worden door ons vormgegeven en uitgerold. Niet alleen vanuit onze studio in Ede. Maar ook door onze eigen mensen die iedere week op het hoofdkantoor van SPAR in Waalwijk aan het werk zijn.

Fijne binnenkomer
Op de Voorjaarsbeurs van SPAR komen niet alleen leveranciers, maar ook veel ondernemers en medewerkers. Dus trapten we daar af met een eigen stand van de SPAR spelen. Waar we de medewerkers opriepen én motiveerden mee te doen aan de SPAR spelen. Zo stond iedereen vanaf de allereerste minuut op scherp.

Uniek winkellogo
Zoals gebruikelijk bij sportteams, kreeg iedere winkel haar eigen logo. Hiermee creëerden wij een hecht teamgevoel én een prettige vorm van onderlinge competitie.

Video-uitnodiging
Voorafgaand aan de Voorjaarsbeurs ontvingen de ondernemers en medewerkers een persoonlijke uitnodiging inclusief video. Wij ontwikkelden het concept en produceerde de video.

TERUG NAAR OVERZICHT